Ochutnejte s námi Vařte s námi Diskutujte s námi Chatujte s námi Pište s námi Provozní řád
Bistro Florentyna - Fórum
Květen 23, 2012, 19:39:51 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem
Novinky:
Pokročilé vyhledávání  
Stran: [1] 2 3 4   Dolů
Tisk
Autor Téma: Týden 17.10.-23.10.2011  (Přečteno 908 krát)
Daniela
Bistro
Head chef

Bodů: 3568

« kdy: Říjen 17, 2011, 17:38:56 »

Podzim dorazil se vším všudy - déšť, mráz, opadané listí, začátek topné sezony, politické krize... Chtělo by to něco hezkého aspoň na talíři Úsměv
Zaznamenáno

Je lépe se opotřebovat než zrezivět
Diderot
Johanka
Head chef

Bodů: 764

« Odpověď #1 kdy: Říjen 17, 2011, 18:37:40 »

Dnešek se děl ve znamení chleba, upekla jsem dva bochníky Cuketkova toustového, který se povedl velmi hezky a plech báboviček popoverů od Rose Levy-Beranbaumové. Ty se povedly méně, propadly se při pečení a byly uvnitř moc vlhké i když jsem dodržela poměry i postup. Tak studuju její knížku a snad to v příštích dávkách vychytám. Dále jsme měli zelnou polévku pro zahřátí a vývar pro toho, kdo nechtěl zelňačku a zeleženou svíčkovou pro všechny.
Zaznamenáno
Daniela
Bistro
Head chef

Bodů: 3568

« Odpověď #2 kdy: Říjen 17, 2011, 18:44:16 »

Nevím-nevím, neteče voda a pořád probíhá pátrání po příčině. Bez vody jaksi nejde nic moc dělat, tak dost možná strávím večer v polhibernovaném stavu  Kroutím očima
Zaznamenáno

Je lépe se opotřebovat než zrezivět
Diderot
Kecka
Junior sous chef

Bodů: 436

Bojkot špatných restauracíDělám si svoje másloPiju vodu z vodovoduNevařím podle Babicy

« Odpověď #3 kdy: Říjen 17, 2011, 19:47:52 »

Děti nudle s mákem, Tomáš chňapky, já sýr a rajčata. Ale na zítra už máme zapečenou brokolici a špenátovou polívku z těch chudinek, co zbyly na záhoně. Na středu chystám dýňovou polívku a asi slaný dýňový koláč,jestli někde vyhrabu nějaký recept. Taky bramborový placky bych si dala, ale ty asi tak o víkendu.
Zaznamenáno
Efka .ka
Head chef

Bodů: 1648